مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 17:152023-01-31اقتصادي

تشریح برنامه های میراث فرهنگی گیلان در ایام الله دهه فجر


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: در دهه مبارک فجر 73 پروژه با اعتباری حدود 210 میلیارد تومان در استان گیلان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ولی جهانی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های دهه مبارک فجر اظهار کرد: 73 پروژه با اعتباری حدود 210 میلیارد تومان در ایام الله دهه فجر افتتاح یا به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه طی تفاهم نامه ای که با اداره کل کمیته امداد استان گیلان انعقاد شده تاکنون 40 خانه مسافر با دریافت تسهیلات تجهیز شدند، افزود: یک هتل بوتیک با حجم سرمایه گذاری 150 میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال برای 5 نفر در این ایام افتتاح می شود.

جهانی با تاکید به اینکه یک واحد پذیرایی بین راهی با حجم سرمایه گذاری 85 میلیارد ریال و پیش بینی برای اشتغال 20 نفر در این ایام به بهره برداری می رسد، گفت: با افتتاح این پروژه ها برای بیش از 250 نفر اشتغال ایجاد می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی گیلان در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون 10 میلیارد تومان تسهیلات برای تأسیسات گردشگری پرداخت شده است، افزود: دو هتل با برآورد حجم سرمایه گذاری 600 میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال 35 نفر افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های میراث فرهنگی گیلان در ایام الله دهه فجر

تشریح برنامه های میراث فرهنگی گیلان در ایام الله دهه فجر