مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 17:152023-01-31ورزشي

مقصد کارلوس کی روش مشخص شد/ قرارداد جدید امروز امضا می شود!


کارلوس کی روش پس از جدایی از تیم ملی فوتبال ایران امروز به قطر می رود و قرارداد خود را با تیم ملی این کشور که تا جام جهانی 2026 اعتبار دارد، امضا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه این ترتیب، پرونده تمدید قرارداد این مربی پرتغالی برای جام ملتهای 2023 آسیا از سوی فدراسیون فوتبال به صورت رسمی بسته شد.

از چند هفته پیش گمانه زنی ها درباره مقصد بعدی کی روش و پیشنهاد کشورهایی چون قطر و چین به او بالا گرفت اما به نظر می رسد کی روش با فدراسیون قطر برای امضای قراردادی تا سال 2026 به توافق رسیده است.

وب سایت maisfutebol پرتغال خبر داد کی روش امروز وارد قطر می شود تا قرارداد چهار ساله خود که تا پایان جام جهانی 2026 اعتبار دارد را با فدراسیون قطر امضا کند.

سایت پرتغالی DN هم با تایید سفر سرمربی سابق ایران به قطر که امروز انجام می شود، نوشت: کارلوس کی روش سرمربی جدید قطر خواهد بود.

همانطور که DN اطلاع پیدا کرد، سرمربی پرتغالی در حال حاضر برای امضای قرارداد با فدراسیون فوتبال قطر و رسمی شدن به عنوان مربی ملی به دوحه سفر می کند.

این رسانه جزییات توافق کی روش با قطر را هم اینطور شرح داده است: کی روش پس از حذف ایران در جام جهانی 2022 وارد رادار قطر شد.

او توسط شیخ برای تماشای فینال جام جهانی دعوت شد و از او خواست تا جانشین فلیکس سانچز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقصد کارلوس کی روش مشخص شد/ قرارداد جدید امروز امضا می شود!

مقصد کارلوس کی روش مشخص شد/ قرارداد جدید امروز امضا می شود!