مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 17:102023-01-31سياسي

دشمن بسته به شرایط، تاکتیک های خود را تغییر می دهد/ موجب بدبینی مردم نشویم


معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه دشمن به هیچ وجه بنا ندارد که کوتاه بیاید و بسته به شرایط، تاکتیک های خود را تغییر می دهد، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان؛ ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان با اشاره به اینکه  2 هزار و 30 شهید تقدیم نظام شده است، اظهار کرد: از این تعداد حدود 18 شهید ترور، 70 هزار شهید انقلاب و الباقی هم شهدای جنگ تحمیلی هستند.

 معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به وصیت نامه های شهدا تصریح کرد: به طور میانگین در هر وصیت نامه شهدا سه بار پیروی از ولایت فقیه و پشتیبانی از نظام را تاکید کرده اند.

  رفیعی با بیان اینکه انتقال مفاهیم و ارزش های انقلاب اسلامی باید به نسل جوان تبیین شود، افزود: وقتی تاریخ انقلاب را مرور می کنیم، می بینیم آن عزت و استقلالی که انقلاب به بار آورد چقدر ارزشمند است .

  معاون استاندار زنجان در ادامه به مفهوم آزادی در آموزه های دینی و نقش آن در انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: این واژه که جزو شعارهای اغتشاشگران بود، مفهومی جزء بردگی ندارد و نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه این گونه مسایل باید به درستی تبیین شود، گفت: نگاه به عدالت محوری که جزء دستاوردهای انقلاب اسلامی است در قالب خدمات به مردم نشان داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن بسته به شرایط، تاکتیک های خود را تغییر می دهد/ موجب بدبینی مردم نشویم

دشمن بسته به شرایط، تاکتیک های خود را تغییر می دهد/ موجب بدبینی مردم نشویم