مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 17:102023-01-31سياسي

نمایشگاه موزه عبرت در بیرجند گشایش یافت


به بهانه دهه فجر، نمایشگاه موزه عبرت با حضور رییس سازمان امور اجتماعی کشور و استاندار خراسان جنوبی در بیرجند گشایش یافت.

- محمد عباسی، معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی کشور، امروز سه شنبه 11 بهمن در مراسم افتتاح موزه عبرت در خراسان جنوبی، گفت: این نمایشگاه می تواند برشی اجمالی از ظلم فرغون را نشان داده و اعلام کند که ملت ایران با همدلی توانستند در مقابله با طاغوت و فرعون زمان خود صبورانه، با افتخار و عزتمند پیروز بیرون بیایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه یکی از خصوصیات امت اسلام این است که از تاریخ درس عبرت بگیرند و تاریخ انقلاب اسلامی تا حد زیادی به تاریخ دوران حضرت موسی(ع) و فرعون تشبیه شده است، بیان کرد: زمانی که مردم ایران فهمیدند سران طاغوت، شاهان و حاکمان شان هیچ نیستند و نوکر آمریکا هستند و قدرت حکمرانی ندارند در مقابل آنان به پا خاستند چرا که متوجه شدند حاکمان طاغوت شایسته و لایق ملت ایران نیستند.

معاون وزیر کشور از فسادهای مختلف در دوران پهلوی گفت و ادامه داد: اگر سوال شود که بار دیگر 22 بهمن ماه 57 اتفاق بیفتد چه کار خواهید کرد، با تمام تبلیغاتی که رسانه های دشمنان علیه ایران اسلامی دارند باز هم خواهیم گفت برای هزارمین بار در مقابل آنان ایستادگی می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه موزه عبرت در بیرجند گشایش یافت

نمایشگاه موزه عبرت در بیرجند گشایش یافت