مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 17:052023-01-31سياسي

افتتاح 27 طرح به ارزش 100 میلیارد تومان طی دهه فجر در سنقروکلیایی


فرماندار سنقروکلیایی از افتتاح 27 طرح به ارزش 100 میلیارد تومان طی دهه فجر در سنقروکلیایی خبر داد.

- علی قربانی در گفتگو با خبرنگار مهر با تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: از تمامی ظرفیت های شهرستان سنقر به منظور هر چه با شکوه تر برگزار شدن مراسمات ایام الله دهه مبارک فجر بهره گیری خواهد شد.

وی با تاکید بر نقش محوری مردم در برنامه ها، افزود: بر اساس تأکیدات استاندار محترم و همچنین در راستای برنامه های دولت سیزدهم برنامه های این ایام بدون در نظر گرفتن کلنگ زنی و تنها بر اساس افتتاح و آغاز بهره برداری پروژه ها انجام خواهد شد.

فرماندار سنقروکلیایی تصریح کرد: در حوزه اجرای طرح های عمران روستایی و کشاورزی بالغ بر 49 میلیارد تومان و افتتاح 21 میلیارد تومان حوزه مسکن از اهم پروژه های ایام الله دهه مبارک فجر امسال در این شهرستان است.

قربانی بیان کرد: 27 طرح در حوزه های عمران شهری، روستایی، جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن، نوسازی مدارس، احداث خانه عالم، آب و فاضلاب، گازرسانی و گردشگری با اعتبار 105 میلیارد تومان در این ایام افتتاح می شوند.

وی ادامه داد: بالغ بر 345 برنامه فرهنگی در ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان تدوین و برنامه ریزی شده که با مشارکت حداکثری مردم انقلابی، نجیب و همیشه در صحنه شهرستان برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 27 طرح به ارزش 100 میلیارد تومان طی دهه فجر در سنقروکلیایی

افتتاح 27 طرح به ارزش 100 میلیارد تومان طی دهه فجر در سنقروکلیایی