مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 16:402023-01-31فرهنگي

5 ویژه برنامه سینمایی جشنواره فیلم فجر را پوشش می دهند


همزمان با آغاز چهل و یکمین دوره از جشنواره فیلم فجر، 5 ویژه برنامه سینمایی در ایام دهه فجر روی آنتن شبکه های مختلف تلویزیون می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، در آستانه برگزاری چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر و همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه های مختلفی از شبکه های رادیویی و تلویزیونی تدارک دیده شده است.

 پوشش ویژه چهل و یکمین دوره از جشنواره فیلم فجر در چارچوب چند برنامه رادیویی و تلویزیونی روی آنتن می رود که در ادامه به جزییات 5 ویژه برنامه سینمایی در ایام دهه فجر اشاره می شود:  1.

بازگشت هفت با اجرای افخمی/ سینما در حاشیه تلویزیون! برنامه هفت از دوازدهم بهمن ماه تا پایان جشنواره فیلم فجر هر شب ساعت 23 به مدت 120 دقیقه به صورت زنده از شبکه نمایش با اجرای بهروز افخمی پخش خواهد شد.

 این برنامه با حضور هنرمندان، منتقدان و مسئولان فرهنگی و هنری در حوزه سینما، برای گفت وگو، نقد، تحلیل و بررسی آثار جشنواره سینمایی جشنواره فیلم فجر بر خلاف سال های گذشته که از قاب شبکه سه سیما پخش می شد، با تصمیم مدیران سیما روی آنتن شبکه نمایش خواهد رفت.

هفت به دلایلی که مدیران سیما می گویند، از این جهت به شبکه نمایش منتقل شده که ذات این شبکه با مفهوم سینما گره خورده، اما نباید نادیده گرفت که اساسا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 ویژه برنامه سینمایی جشنواره فیلم فجر را پوشش می دهند

5 ویژه برنامه سینمایی جشنواره فیلم فجر را پوشش می دهند