مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 16:302023-01-31سياسي

فعالیت 15 گروه جهادی در بسیج مداحان برای خدمت به مناطق محروم


مسئول سازمان بسیج مداحان استان مرکزی گفت: 15 گروه جهادی در بسیج مداحان سازماندهی شده که در ارائه فعالیت های جهادی به مردم و مناطق محروم پیشتاز هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالفضل ربیعی ظهر سه شنبه در دیدار مداحان بسیجی و شعرای آیینی استان مرکزی با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: در راستای تحقق فریضه مهم جهاد تبیین توانمند سازی مداحان در سطح استان در دستور کار قرار گرفته که بیش از 50 برنامه و همایش تخصصی در این راستا برگزار شده و از سخنرانان برجسته نیز استفاده شده است.

مسئول سازمان بسیج مداحان استان مرکزی افزود: تشکیل هیئت های اندیشه ورز مداحان با رویکرد جهاد تبیین از دیگر اقدامات مهم است و این هیئت ها متشکل از نخبگان و کارشناسان برجسته مذهبی و پیر غلامان حسینی هستند که در مقاطع مختلف سال موضوعات و سیاست های این سازمان را دنبال می کنند.

وی با اشاره به اقدامات در راستای نهضت مومنانه بیان کرد: 700 بسته معیشتی به مناسبت ایام الله دهه فجر و ماه رجب بین ولی نعمتان انقلاب در قالب رزمایش کمک مومنانه توزیع می شود ربیعی افزود: بیش از 500 میلیون تومان که 200 میلیون تومان آن به شکل قرض الحسنه و 300 میلیون تومان آن با سود 18 درصد به مداحان و اعضای هیئت های مذهبی کادر سازی شده وی ادامه داد: سرکشی و تجلیل از پیشکسوتان و پیر غلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 15 گروه جهادی در بسیج مداحان برای خدمت به مناطق محروم

فعالیت 15 گروه جهادی در بسیج مداحان برای خدمت به مناطق محروم