مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 16:152023-01-31حوادث

دستگیری متهمان به سرقت میلیاردی طلا و وجوه نقد در نیشابور


فرمانده انتظامی نیشابور از شناسایی و دستگیری 2 متهم به سرقت 50 میلیارد ریال طلا و وجوه نقد در نیشابور خبر داد - سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده در گفت و گو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت طلا و وجوه نقد از خانه های مسکونی آ نها در نقاط مختلف نیشابور، پیگیری موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی نیشابور افزود: با حضور کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد متهم یا متهمان پس از اطمینان از خالی بودن خانه های موردنظر، طلا و وجوه نقد را سرقت و با یک دستگاه خودرو سمند از محل متواری شدند.

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس در ادامه رد زنی های فنی خود متوجه شدند متهمان اهل استانی دیگر می باشند و با همین شیوه در شهرهای مختلف استان خراسان رضوی و هم چنین در استان های دیگر نیز مرتکب سرقت شده اند.

سرهنگ حسینعلی زاده تصریح کرد: ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی 2 متهم را در این زمینه شناسایی و با اخذ نیابت قضایی آن ها را در یک اقدام غافلگیرانه در استان لرستان دستگیر و جهت ادامه تحقیقات به نیشابور منتقل کردند.

وی گفت: متهمان دستگیرشده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به 9 فقره سرقت طلا و وجوه نقد از خانه شهروند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری متهمان به سرقت میلیاردی طلا و وجوه نقد در نیشابور

دستگیری متهمان به سرقت میلیاردی طلا و وجوه نقد در نیشابور