مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 16:102023-01-31سياسي

بخش معارفی مسابقات قرآن کریم به صورت بین المللی برگزار شود


معارف قرآن کریم می بایست از قم که مرکز علم و فقاهت است به جهان منتشر شود و امیدواریم بخش معارفی مسابقات قرآن کریم به صورت بین المللی برگزار شود.

- مدیر کل اوقاف و امور خیریه قم گفت: معارف قرآن کریم می بایست از قم که مرکز علم و فقاهت است به جهان منتشر شود و امیدواریم بخش معارفی مسابقات قرآن کریم به صورت بین المللی برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری ظهر سه شنبه در مراسم اختتامیه مسابقات سراسری معارف قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه که در سالن همایش امامزاده سید علی (ع) برگزار شد اظهار داشت: در این دوره از مسابقات کشوری، قم افتخار میزبانی بخش معارفی قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه را داشته است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم پیشنهاد داده تا دبیرخانه بخش بخش معارفی مسابقات در این استان استقرار یابد که با این پیشنهاد موافقت شد و امیدواریم در سال های آینده با برنامه ریزی مناسب و دقیق تر بتوانیم در مسیر قرآن و خدمت به خادمان قرآن تلاش کنیم.

حجت الاسلام اسکندری افزود: تمام کسانی که در این دوره از مسابقات حضور داشتند در حقیقت برنده هستند چرا که مدال قرآن بر گردن دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش معارفی مسابقات قرآن کریم به صورت بین المللی برگزار شود

بخش معارفی مسابقات قرآن کریم به صورت بین المللی برگزار شود