مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 16:052023-01-31سياسي

«شیوه» دهه فجر مناظره برگزار می کند


برنامه «شیوه» مسأله حکمرانی در انقلاب اسلامی را در ایام فجر به مناظره گذاشته و برنامه «زاویه» در این ایام از منظر علوم انسانی، انقلاب اسلامی مردم ایران را تحلیل خواهد کرد.

- برنامه شیوه مسأله حکمرانی در انقلاب اسلامی را در ایام فجر به مناظره گذاشته و برنامه زاویه در این ایام از منظر علوم انسانی، انقلاب اسلامی مردم ایران را تحلیل خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برنامه زاویه در 10 قسمت ویژه از منظر علوم انسانی، انقلاب اسلامی مردم ایران را تحلیل خواهد کرد.

این برنامه که هر شب ساعت23 با اجرای سید مهدی ناظمی به روی آنتن می رود، در فصل جدید که از آذر ماه امسال آغاز شد، با تغییراتی در فرم و محتوا تلاش می کند موضوعاتی را انتخاب کند که تناسب بیشتری با فضای عمومی جامعه و نیز موضوعات روز داشته باشند.

برنامه شیوه نیز در همان کنداکتور هفتگی خود نقد و بررسی مسأله حکمرانی در انقلاب اسلامی را به صورت مناظره در (15 و 22 بهمن ماه) به روی آنتن خواهد برد.

این برنامه که در ماه های اخیر با مدلی مناظره ای و چالشی درباره مبانی و نظریه های مرتبط با جامعه و حکومت روی آنتن شبکه چهار می رفت، برای مدتی پخش خود را متوقف کرد و حالا در این مدت با اعمال تغییراتی در اتاق فکر، پخش خود را از سر می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شیوه» دهه فجر مناظره برگزار می کند

«شیوه» دهه فجر مناظره برگزار می کند