مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 15:302023-01-31اقتصادي

مرکز پژوهش و فناوری چاپ تاسیس می شود


مرکز پژوهش و فناوری چاپ پیرو انعقاد تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه صنعتی امیرکبیر و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاسیس می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این تفاهم نامه به منظور توسعه دانش و علوم فناوری و گسترش سامانه های مدیریت و فرایند توانمندسازی و توجه به موضوع صنعت و علوم و فناوری چاپ در نقشه جامع علمی کشور و ایجاد رشته های فنی و مهندسی با گرایش چاپ و در نهایت راه اندازی رشته تخصصی چاپ در راستای کارآفرینی و اشتغال و ورود دانش آموختگان رشته های مختلف چاپ به عرصه های تولید، فناوری، پژوهش و آموزش منعقد شده است.

ایجاد گرایش های چاپ و صنایع وابسته در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا و حرکت به سمت ایجاد یک رشته بین رشته ای در حوزه چاپ ، تاسیس مرکز پژوهش و فناوری چاپ مجهز به آزمایشگاه ها و کارگاه های تخصصی (انستیتو چاپ) به منظور پژوهش و فناوری در موضوعات مرتبط با حوزه چاپ و صنایع وابسته ، حمایت از تاسیس و تقویت شرکت های دانش بنیان مرتبط با تولید مواد اولیه و فناوری چاپ از اهداف این تفاهم نامه به شمار می رود.

این تفاهم نامه بین دکتر محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دکتر سید حسن قدسی پور رییس دانشگاه صنعتی امیر کبیر منعقد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز پژوهش و فناوری چاپ تاسیس می شود

مرکز پژوهش و فناوری چاپ تاسیس می شود