مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 15:152023-01-31اجتماعي

آسمان خوزستان تا فردا بارانی است


مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به تداوم سامانه بارشی در استان گفت: این سامانه تا اواسط روز چهارشنبه با شدت و ضعف در خوزستان فعال خواهد بود.

- محمد سبزه زاری در گفت وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: در بررسی نقشه های پیش یابی با ورود سامانه بارشی شاهد ابرناکی، رگبار و رعدوبرق و وزش بادهای متوسط تا شدید در اغلب نقاط خوزستان هستیم به گونه ای که فعالیت این سامانه تا اواسط روز چهارشنبه با شدت و ضعف در استان فعال خواهد بود.

وی اضافه کرد: بارش در ارتفاعات به صورت برف است و در مناطق مستعد ریزش تگرگ پیش بینی می شود؛ البته اوج بارش ها تا اوایل وقت فردا و بیشترین حجم بارش ها در مناطق شمال، شمال شرق و شرق خوزستان پیش بینی می شود.

سبزه زاری هشدار داد: همچنین با توجه به حجم بالای بارش ها به ویژه در این مناطق احتمال آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه های فصلی نیز وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: شمال خلیج فارس از روز جاری تا روز پنجشنبه مواج و طوفانی همراه با رگبار و رعدوبرق پیش بینی می شود.

وی گفت: در شبانه روز گذشته امیدیه با 21.

4 و دزپارت با 5.

3 درجه سانتی گراد به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط در خوزستان گزارش شده اند؛ همچنین در شبانه روز گذشته حداکثر دمای اهواز به 20.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسمان خوزستان تا فردا بارانی است

آسمان خوزستان تا فردا بارانی است