مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 15:052023-01-31سياسي

طرح پالایش کتاب در 20 مسجد اردبیل اجرا می شود


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: طرح پالایش کتاب در کتابخانه های 20 مسجد استان اردبیل اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی آمون ظهر سه شنبه در نشست با هیئت امنای مساجد استان اردبیل اظهار کرد: طرح پالایش کتاب در کتابخانه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل اجرا می شود که در گام اول اجرای این طرح 16 باب کانون مشارکت داشتند.

وی با تاکید بر جایگزین کردن کتاب های جدید و کاربردی به جای کتاب های فرسوده و بلااستفاده کتابخانه های مساجد، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف طرح پالایش کتاب در مساجد اردبیل نوسازی کتابخانه های مساجد و اهدای کتاب های جدید به آنهاست.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با بیان اینکه در گام اول اجرای این طرح 16 کانون فرهنگی هنری مساجد شهری و روستایی مشارکت داشتند، تصریح کرد: اهدای کتاب های جدید و کاربردی به کتابخانه های مشارکت کننده در طرح پالایش کتاب همزمان با ایام الله دهه فجر انجام می شود.

آمون موضوعات کتاب های اهدایی را یادآور شد و بیان کرد: این کتاب ها بیشتر با موضوعاتی نظیر دفاع مقدس، کتب دینی و کتاب های ویژه رده سنی کودک و نوجوان تهیه شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پالایش کتاب در 20 مسجد اردبیل اجرا می شود

طرح پالایش کتاب در 20 مسجد اردبیل اجرا می شود