مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 15:052023-01-31بين الملل

وزیر امور خارجه قزاقستان به عمان و بحرین سفر می ‎ کند


وزیر امور خارجه قزاقستان در چارچوب یک سفر رسمی دو روزه از عمان و بحرین بازدید و با مقامات این کشورها دیدار و گفت وگو می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، مختار تلئوبردی ، معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه قزاقستان روزهای 1 -2 فوریه در چارچوب سفرهای رسمی از کشورهای عمان و بحرین دیدار می کند.

تلئوبردی در چارچوب سفر به مسقط قرار است با شاهزاده اسد بن طارق السعید ، معاون نخست وزیر، بدر بن حمد ابوسعیدی ، وزیر امور خارجه و سلطان بن سلیم الحبسی ، وزیر دارایی این کشور به صورت دوجانبه  می کند.

در چارچوب سفر وزیر امور خارجه قزاقستان به منامه، دیدارهای بین رییس نهاد دیپلماتیک این کشور با حمد بن عیسی آل خلیفه ، پادشاه بحرین، سلمان بن حمد آل خلیفه ، ولیعهد و عبداللطیف بن راشد ال زیانی وزیر امور خارجه آن کشور برنامه ریزی شده است.

در جریان مذاکرات با مقامات کشورهای فوق، توسعه بیشتر همکاری ها در زمینه های تجاری، اقتصادی، سرمایه گذاری، فرهنگی و بشردوستانه بررسی می شود.

علاوه بر این امضا توافقنامه ای بین دولت های قزاقستان و عمان در زمینه ایجاد کمیسیون مشترک قزاقی و عمانی و همچنین تفاهم نامه رایزنی های سیاسی بین وزارتخانه های امور خارجه قزاقستان و سلطان نشین عمان به امضا رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر امور خارجه قزاقستان به عمان و بحرین سفر می ‎ کند

وزیر امور خارجه قزاقستان به عمان و بحرین سفر می ‎ کند