مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 15:052023-01-31سياسي

محل هزینه کرد نذورات حسینیه اعظم زنجان مشخص است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: محل هزینه کرد نذورات مسجد حسینیه اعظم زنجان مشخص است و کل نذورات جمع آوری شده در سال جاری این مسجد نزدیک به 5 میلیارد تومان بود.

- حجت الاسلام مختار کرمی ظهر امروز (11 بهمن ماه) در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان با اشاره به سه وظیفه مهم اداره کل اوقاف و امور خیریه اعم حفظ موقوفات، ارتقاء و بهره وری و اجرای نیات موقوفات، اظهار کرد: درآمد موقوفات استان در سال گذشته 39 میلیارد تومان بود که طبق پیش بینی ها این مبلغ در سال جاری به 70 میلیارد تومان رسید.

وی تصریح کرد: در سال گذشته 25 میلیارد تومان برای اجرای نیات و در سال جاری 20 میلیارد تومان هزینه شده است که 50 درصد درآمد موقوفات برای سرمایه گذاری و 50 درصد برای نیات مصرف می شود.

این مسئول با بیان اینکه این اداره کل اعتباری برای تعمیر یا ساخت مساجد در اختیار ندارد و فقط می تواند از نیات استفاده کند، ادامه داد: این در حالی است که همه، این سازمان را مسئول تعمیر و ساخت مساجد می دانند و هنوز هم مبلغ مصوب شده در این زمینه به دست ما نرسیده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، ضمن گلایه مندی از صحبت های ناصحیح برخی مسئولان و مردم در مورد هزینه کرد نذورات حسینیه اعظم، اذعان کرد: کل نذورات جمع آوری شده نزدیک به 5 میلیارد تومان بوده که بخشی صرف هزین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محل هزینه کرد نذورات حسینیه اعظم زنجان مشخص است

محل هزینه کرد نذورات حسینیه اعظم زنجان مشخص است