مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 15:002023-01-31سياسي

نرخ باسوادی در البرز بیش از 98 درصد است


معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز با اشاره به لزوم ایجاد دغدغه ریشه کنی بی سوادی در جامعه گفت: نرخ باسوادی این استان بیش از 98 درصد است.

- عسگر پور در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حوزه سواد آموزی استان در ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های متنوعی دارد.

وی گفت: طی 4 دهه گذشته، تحولی شگرف در ارتقا نرخ باسوادی جامعه ایران صورت گرفته است.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز افزایش نرخ باسوادی، کاهش فاصله نرخ باسوادی مردان و زنان و کاهش فاصله نرخ باسوادی شهری ها و روستاییان را از مهمترین دستاوردهای نهضت سوادآموزی پس از انقلاب برشمرد.

وی یادآور شد: در راستای سیاست های فرهنگی سازمان نهضت سوادآموزی برنامه های متنوعی برای دهه مبارک فجر تدارک دیده شده که برگزاری مسابقه انشانویسی با موضوع پرسش مهر ریاست جمهوری و مسابقه کتابخوانی با موضوع طلای سرخ سرزمینم ایران ویژه سوادآموزان دوره انتقال، دیدار با خانواده شهدا و غبار روبی گلزار شهدا از جمله این برنامه ها است.

عسگر پور تصریح کرد: برپایی نمایشگاه دستاوردهای سوادآموزان در مراکز یادگیری محلی، حضور در جلسات شورای پشتیبانی نواحی و شهرستان ها، دیدار با ائمه جماعات و فرمانداران شهرستان ها از مهمترین برنامه هایی است که اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ باسوادی در البرز بیش از 98 درصد است

نرخ باسوادی در البرز بیش از 98 درصد است