مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 15:002023-01-31اقتصادي

انعقادتفاهم نامه برای توسعه مشاغل روستایی و عشایری استان انجام شد


معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: درراستای مباحث دانش بنیان وتوسعه مشاغل روستایی وعشایری بافنی و حرفه ای، پارک علم و فناوری بیمه روستایی وعشایری تفاهم نامه منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احسان عسکری ظهر سه شنبه در در نشست کارگروه اقتصاد دانش بنیان افزود: به دنبال شناسایی و اجرای طرح های اقتصادی نو درآمدزا در استان هستیم و هر کدام از دانشگاه های استان پنج مأموریت محوری در حوزه دانش بنیان ها تعریف کنند.

وی با بیان اینکه طرح ها باید اجرایی و سپس به سمت عملیاتی کردن سوق یابند، گفت: به دلیل اهمیت موضوع مجدداً این جلسه ظرف روزهای آینده با حضور همه دانشگاه ها برگزار می شود.

عسکری اظهار داشت: یکی از طرح های اقتصادی نو از جمله مزارع پرورش میلورم یا کرم میله ای در استان است که پرورش این کرم برای مصرف طیور و آبزیان رهاورد خوبی برای استان دارد.

وی با بیان اینکه با مشارکت فنی و حرفه ای تاکنون کلاس های آموزشی خوبی در این زمینه برگزار شده است، گفت: بخش قابل توجهی از اعتبارات ماده 16 به این سمت هدایت می شود چرا که این طرح فوق العاده خوب و اثرگذار است و چنین برنامه ای برای پرورش حلزون نیز در دستور کار داریم.

عسکری اظهار داشت: پرورش حلزون برای استفاده در صنایع آرایشی و بهداشتی از درآمدزایی و سودآوری خوبی برخوردار است و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقادتفاهم نامه برای توسعه مشاغل روستایی و عشایری استان انجام شد

انعقادتفاهم نامه برای توسعه مشاغل روستایی و عشایری استان انجام شد