مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 14:502023-01-31سياسي

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در 11بهمن؛ سوال از 2 وزیر/ بررسی یک گزارش بودجه ای


بررسی سوال از وزیر نفت و صمت/ بررسی عملکرد مهمترین احکام تبصره ها و ردیف های مرتبط با درآمدهای عملیاتی و واگذاری دارایی های سرمایه ای در قانون بودجه سال 1401 و .

- خلاصه مهمترین اخبار مجلس در 11بهمن؛ سوال از 2 وزیر/ بررسی یک گزارش بودجه ای بررسی سوال از وزیر نفت و صمت/ بررسی عملکرد مهمترین احکام تبصره ها و ردیف های مرتبط با درآمدهای عملیاتی و واگذاری دارایی های سرمایه ای در قانون بودجه سال 1401 و .

از مهمترین موضوعات خبری جلسه علنی امروز (سه شنبه) یازدهم بهمن ماه 1401 مجلس شورای اسلامی است که می توانید مشروح آن را در لینک های زیر بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه علنی مجلس به ریاست علی نیکزاد نایب رییس مجلس برگزار شد و رسیدگی به سوالات مالک شریعتی از وزیر نفت و حسین گودرزی از وزیر صنعت، معدن و تجارت و همچنین بررسی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه مجلس پیرامون عملکرد تبصره های درآمدی لایحه بودجه 1401 در دستور کار نمایندگان قرار گرفت.

در جریان جلسه علنی امروز، در جمع بندی مباحث مطرح شده، گفت: در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی عملکرد بودجه سال 1401 در باب واگذاری دارایی های سرمایه ای و فروش اموال منقول و غیرمنقول و درآمدهای مالیاتی مورد بررسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در 11بهمن؛ سوال از 2 وزیر/ بررسی یک گزارش بودجه ای

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در 11بهمن؛ سوال از 2 وزیر/ بررسی یک گزارش بودجه ای