مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 14:402023-01-31سياسي

دشمنان از اینکه ایران اسلامی برای کشورهای دیگر الگو شود، واهمه دارند


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: امروز ایران اسلامی به برکت اسلام برای خیلی از کشورهای دنیا الگو شده و دشمنان از این واهمه دارند.

- ایسنا/کرمانشاه فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: امروز ایران اسلامی به برکت اسلام برای خیلی از کشورهای دنیا الگو شده و دشمنان از این واهمه دارند.

سردار بهمن ریحانی امروز(یازدهم بهمن) در نشست فرماندهان نظامی و انتظامی استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه که در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، با تبریک ایام دهه فجر گفت: اگر در طول 43 سال گذشته دشمنان با همه توطئه چینی خود برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب نتوانسته اند ضربه ای به نظام بزنند، به برکت اسلام است.

وی اضافه کرد: در طول سالهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان تقریبا هرساله اعلام کرده اند که انقلاب امسال دیگر جشن پیروزی خود را به چشم نخواهد دید، اما به کوری چشم همین دشمنانی که برخی از آنها امروز زیرخروارها خاکند، ایران اسلامی مقتدر است و هر روز به این اقتدار افزوده می شود.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه امام خمینی(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی ما را به اوج قله عزت رساند، گفت: امام خمینی(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی دین اسلام را بازخوانی و بازشناسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان از اینکه ایران اسلامی برای کشورهای دیگر الگو شود، واهمه دارند

دشمنان از اینکه ایران اسلامی برای کشورهای دیگر الگو شود، واهمه دارند