مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 14:052023-01-31اقتصادي

استان مرکزی به هاب صنعت نیروگاهی و پالایشگاهی کشور تبدیل می شود


رویداد منطقه ای همکاری مشترک دانشگاه و صنعت برای توسعه صنایع نیروگاهی یک گام بلند به سمت توسعه و تثبیت جایگاه استان به عنوان قطب و کانون صنایع نیروگاهی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی ظهر سه شنبه در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک مراکز علمی و صنعتی استان مرکزی اظهار کرد: انقلاب اسلامی با تمام فشارها و دست اندازی ها به میانه دهه پنجم خود نزدیک شده و اینک در 40 ساله دوم شرایط بسیار بهتری خواهد داشت درحالی که که بسیاری از انقلاب ها در دنیا نتوانسته اند به این پایداری برسند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: امروز روز مهمی در مسیر توسعه و شکوفایی صنعتی مرکزی است، این استان، استان پهناوری نیست اما ظرفیت های منحصربه فردی در حوزه صنعت دارد و پایگاه شکل گیری صنعت سنگین کشور بوده و قطب چهارم صنعت کشور هستیم همچنین در حوزه کشاورزی، تجارت و تبادلات ترانزیتی استان مرکزی موقعیت خاصی را در کشور داراست.

مخلص الائمه ادامه داد: آنچه در سال های اخیر شکل گرفته این است که صنایع اراک به قطب صنایع نفت و گاز، پتروشیمی و صنایع نیروگاهی تبدیل شدند و با تلاش صنعتگران استان در حوزه صنعت هسته ای هم استان مرکزی موفقیت های قابل توجهی داشته و چشم صنعت هسته ای هم در استان مرکزی مستقر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان مرکزی به هاب صنعت نیروگاهی و پالایشگاهی کشور تبدیل می شود

استان مرکزی به هاب صنعت نیروگاهی و پالایشگاهی کشور تبدیل می شود