مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 13:402023-01-31اقتصادي

مهلت کشت قراردادی گندم آبی در خراسان رضوی پایان یافت


مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: فرآیند انعقاد قرارداد کشاورزان در سامانه کشت قراردادی گندم آبی با ثبت 11 هزار و 34 قرارداد در این استان به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وحیدرضا فریدونی اظهار کرد: این فرآیند از ابتدای آذرماه امسال در استان همزمان با سراسر کشور با هدف دستیابی به الگوی کشت پایدار و خود کفایی در تولید گندم و همچنین حمایت از کشاورزان و گندمکاران کلید خورد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی ادامه داد: کشاورزان و گندمکاران استان خراسان رضوی با ثبت و انعقاد قرارداد کشت گندم در این عملیات اقتصادی و حمایتی دولت مشارکت داشته اند.

وی گفت: از مجموع 127 هزار و 500 هکتار سطح زیر کشت آبی گندم استان نزدیک به 88 هزار هکتار در سامانه کشت قراردادی گندم به ثبت رسیده است.

فریدونی بیان کرد: با ثبت 69 درصد از اراضی و سطح زیر کشت گندم آبی استان در سامانه کشت قراردادی گندم، خراسان رضوی توانسته است به عنوان چهارمین استان کشور بیشترین سطح زیر کشت ثبت شده در این سامانه را به خود اختصاص دهد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: کشاورزان عزیز برای برخورداری از یارانه های مربوطه از جمله کمک هزینه کرایه حمل به میزان یک میلیون ریال در هر تن باید نسبت به مراجعه به مراکز خدمات حمایتی و امضا نسخه پرینت قرارداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت کشت قراردادی گندم آبی در خراسان رضوی پایان یافت

مهلت کشت قراردادی گندم آبی در خراسان رضوی پایان یافت