مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 13:202023-01-31سياسي

ضرورت ارتقای مولفه های تاثیرگذار در کاهش مرگ و میر نوزادان


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل گفت: ارتقای مولفه و شاخص های بهداشتی و درمانی تاثیرگذار در کاهش مرگ و میر نوزادان در استان لازم و ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی محمدیان اردی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه هیئت رییسه دانشگاه ضمن تبریک فرارسیدن دهه فجر و گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: ارتقا مؤلفه و شاخص های بهداشتی و درمانی تأثیرگذار در کاهش مرگ و میر نوزادان در استان لازم و ضروری است.

وی افزود: دهه فجر امسال نیز بر طبق سال های گذشته باید باشکوه برگزار شده و مدیران دانشگاه نیز باید بر اساس دستورالعمل های ابلاغی دولت و وزارت بهداشت در زمینه تبیین و اطلاع رسانی عملکرد دانشگاه به خصوص از ابتدای دولت سیزدهم در حوزه های مختلف اقدام کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل بر بهره برداری از پروژه های قابل افتتاح حوزه سلامت استان در این ایام تاکید کرد و گفت: پروژه ای افتتاح خواهد شد که به صورت قطعی قابل خدمت رسانی به مردم باشد و در غیر این صورت اقدامی در جهت افتتاح و بهره برداری انجام نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در این جلسه تعدادی از پیشنهادات مربوط به حوزه بهداشت و درمان بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ارتقای مولفه های تاثیرگذار در کاهش مرگ و میر نوزادان

ضرورت ارتقای مولفه های تاثیرگذار در کاهش مرگ و میر نوزادان