مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 13:102023-01-31اقتصادي

جهش 10 برابری اجرای طرح هادی در روستاهای کرمانشاه


مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه از جهش 10 برابر اجرای طرح هادی در سطح روستاهای استان طی سال جاری خبر داد و افزود: امسال طرح هادی در 181 روستای استان اجرایی شده که نسبت به سال گذشته با اجرای طرح در 18 روستا، - 10 برابر افزایش یافته است.

شمس الله خدادادی در نشست خبری امروز (یازدهم بهمن) با شاره به وجود 118 هزار و 781 واحد روستایی در سطح استان، گفت: در حال حاضر حدود 470 هزار نفر از جمعیت استان در این واحدها ساکن هستند و در همین راستا مقاوم سازی این واحدها از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: خوشبختانه در حال حاضر بیش از 85 هزار و 500 واحد روستایی در استان مقاوم سازی شده که این آمار بازسازی های پس از زلزله و سیل را هم در برمی گیرد.

خدادادی گفت: با این آمار در حال حاضر 72 درصد واحدهای روستایی استان مقاوم سازی شده اند.

وی میانگین مقاوم سازی واحدهای روستایی در کشور را 51 درصد اعلام و تصریح کرد: در حال حاضر کرمانشاه پیشتاز مقاوم سازی روستایی در کشور است و رتبه نخست کشور را در این زمینه داراست.

مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای مقاوم سازی تمامی واحدهای روستایی استان تا پایان سال 1410 خبر داد و افزود: در تلاش هستیم تا چنانچه در توانمان بود و اعتبارات اجازه داد، مقاوم سازی روستایی را هم جلوتر از برنامه تعیین شده به پایان برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش 10 برابری اجرای طرح هادی در روستاهای کرمانشاه

جهش 10 برابری اجرای طرح هادی در روستاهای کرمانشاه