مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 13:102023-01-31سياسي

برگزیدگان کنکور و مسابقات علمی و پژوهشی بهاباد تجلیل شدند


برترین های کنکور سراسری 1401 و برترین های مسابقات علمی و پژوهشی شهرستان بهاباد در مراسمی با حضور مسئولان این شهرستان تجلیل شدند.

- ایسنا/یزد برترین های کنکور سراسری 1401 و برترین های مسابقات علمی و پژوهشی شهرستان بهاباد در مراسمی با حضور مسئولان این شهرستان تجلیل شدند.

علیرضا تیموری فرماندار بهاباد در این مراسم که امروز سه شنبه یازدهم بهمن ماه با عنوان ستارگان افتخار برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، از تلاش معلمان برای کسب موفقیت دانش آموزان در کنکور امسال و تربیت نسل شایسته و موفق در فرایند تعلیم و تربیت قدردانی کرد و افزود: دانش آموزان هم با تلاش خود در شرایط سخت کرونایی توانستند در کنکور سراسری خوش بدرخشند.

وی استقلال، عظمت و پیشرفت کشور را مرهون مجاهدت علمی جوانان کشور عنوان کرد و ادامه داد: در حوزه تعلیم و تربیت جوانان هر چه سرمایه گذاری کنیم، باز هم کم است.

وی با بیان اینکه برای پیشرفت کشور و شهرستان نیاز به این نخبگان داریم، ادامه داد: پیشرفت و توسعه بر پایه دانش است و باید دانش را مبنای توسعه و پیشرفت و توسعه کشور قرار دهیم.

تیموری گفت: نخبگان علمی و فرهنگی باید نسبت به آینده و رفع مسائل و مشکلات کشور و منطقه خود احساس مسئولیت داشته باشند و سعی کنند عنصر سازنده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان کنکور و مسابقات علمی و پژوهشی بهاباد تجلیل شدند

برگزیدگان کنکور و مسابقات علمی و پژوهشی بهاباد تجلیل شدند