مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 13:002023-01-31سياسي

ترانزیت فرآورده های نفتی از طریق شبکه ریلی شمال - جنوب کشور کلید خورد


نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس، گفت: ترانزیت فرآورده های نفتی با استفاده از ظرفیت های ذخیره سازی و لجستیکی شرکت ملی گاز، - ایسنا/هرمزگان نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس، گفت: ترانزیت فرآورده های نفتی با استفاده از ظرفیت های ذخیره سازی و لجستیکی شرکت ملی گاز، سازمان بنادر و دریانوردی و بخش خصوصی از مبدأ آسیای میانه از طریق شبکه ریلی شمال - جنوب کشور (سرخس خراسان- بندر نفتی شهید رجایی بندرعباس ) کلید خورد.

در دیدار مهدی دوستی استاندار هرمزگان و احمد مرادی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با چگینی مدیرعامل شرکت ملی گاز، ترانزیت فرآورده های نفتی با استفاده از ظرفیت های ذخیره سازی و لجستیکی شرکت ملی گاز، سازمان بنادر و دریانوردی و بخش خصوصی از مبدأ آسیای میانه از طریق شبکه ریلی شمال - جنوب کشور (سرخس خراسان- بندر نفتی شهید رجایی بندرعباس ) کلید خورد.

احمد مرادی در این باره، توضیح داد: ترانزیت نفتای آسیای میانه از طریق شبکه ریلی برای نخستین بار با ظرفیت اولیه 300 هزار متریک تن در سال عملیاتی شده است.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین این عملیات با بیش از 600 واگن آسیای میانه از مرز ورودی سرخس و از طریق شبکه ریل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترانزیت فرآورده های نفتی از طریق شبکه ریلی شمال - جنوب کشور کلید خورد

ترانزیت فرآورده های نفتی از طریق شبکه ریلی شمال - جنوب کشور کلید خورد