مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 12:552023-01-31سياسي

عباسی: وزیر میراث فرهنگی به جای حاشیه سازی به امور اصلی بپردازد


نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد وزیر میراث فرهنگی و گردشگری خواستار توجه این وزارتخانه به حفظ آثار باستانی و میراث فرهنگی شد.

- نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد وزیر میراث فرهنگی و گردشگری خواستار توجه این وزارتخانه به حفظ آثار باستانی و میراث فرهنگی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا عباسی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، خطاب به ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، بیان کرد: این کشور به اندازه کافی اسلام شناس دارد.

شما بهتر است به فکر صنعت رو به تعطیلی گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی باشید و توضیح دهید طی مدت وزارت تان چه کاری برای حفظ، احیا و مرمت آثار باستانی کرده اید؟ وی در ادامه اظهار کرد: هر روز که می گذرد در سایه بی توجهی شما در کشور به استان البرز، آثار باستانی و میراث فرهنگی یکی پس از دیگری در حال تعطیل شدن و خراب شدن هستند.

ولی شما به جای پرداختن به این امور اصلی، دائماً در حال حاشیه سازی برای دولت و نظام اسلامی هستید.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: روزی به امر به معروف و روز دیگر به حجاب که از ضروریات دین است هجمه می کنید، دست از این کارهای نمایشی و بی حاصل بردارید و به وظایف اصلی خود برسید که این از مطالبات رهبرمعظم انق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباسی: وزیر میراث فرهنگی به جای حاشیه سازی به امور اصلی بپردازد

عباسی: وزیر میراث فرهنگی به جای حاشیه سازی به امور اصلی بپردازد