مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 12:552023-01-31سياسي

چرایی فروکش کردن ناآرامی های اخیر


فرمانده یگان های ویژه فراجا معتقد است بعد از 31شهریور ناآرامی ها بسیار محدود شد و مردم معترض، صف خود را از آشوب طلبان جدا کردند که این امر دلایل مختلفی داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسن کرمی، فرمانده یگان های ویژه فراجا، در یادداشتی در روزنامه همشهری نوشت: در اعتراضات و ناآرامی های اخیر، توان دشمن در کشاندن مردم به صحنه و کف خیابان، بسیار ضعیف بود؛ حتی از فتنه های دوره های گذشته از جمله، آبان ماه 98 و دی 96 ضعیف تر بودند اما از نظر عملیات روانی، بسیار قوی حمایت می شدند؛ تا جایی که آمریکایی ها و اکثر دولت های ریز و درشت اروپایی با تمام توان به شیوه ها و شگردهای تبلیغاتی متوسل شدند تا دل مردم را خالی کنند.

ولی با این حال نه تنها نتوانستند کوچک ترین خللی در اراده مردم در دفاع از ارزش های دینی ایجاد کنند بلکه مردم به صورت گسترده برای حمایت از نظام به خیابان ها آمدند و از طرف دیگر، نیروها با حوصله و کار اطلاعاتی، چهره منافقان و نفوذی ها را به طور گسترده شناسایی کردند.

بعد از 31شهریور ناآرامی ها بسیار محدود شد و مردم معترض، صف خود را از آشوب طلبان جدا کردند که این امر دلایل مختلفی داشت.

نخستین دلیل، این بود که آشوب طلبان خیلی زود به خشونت متوسل شدند و شبکه های خبری آنها با ترویج و تبلیغ خشونت از شبکه های تروریستی، نیت پلید خود را برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرایی فروکش کردن ناآرامی های اخیر

چرایی فروکش کردن ناآرامی های اخیر