مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 12:552023-01-31اجتماعي

هدیه ای که مسیر زندگی را تغییر داد


یک فعال قرآنی با اشاره به اینکه نحوه آشنایی و ارتباط بیشتر بنده با صحیفه سجادیه به یک هدیه گرفتن برمی گردد، گفت: در ابتدای جشن دانشجویی کتاب صحیفه سجادیه را به دانشجویان هدیه دادند که اولین قدم برای نزدیک شدن به این کتاب و مفاهیم آن برای من بود.

- محمدحسن مطهری، یکی از شرکت کنندگان دور نهایی بخش معارفی مسابقات قرآن کریم، در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: 22 سال پیش در قم متولد شدم و دوران کودکی و نوجوانی را هم در شهر کریمه اهل بیت (س) سپری کردم و از سنین نوجوانی به همت و پیگیری خانواده ام مخصوصا مادرم که شخصیتی قرآنی و نمونه برای ما بود باکلاس های آموزش قرآن آشنا شدم.

وی اظهار کرد: بیشتر فعالیت ها و کلاس های قرآنی که از آن ها استفاده کرده ام حول محور حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) بود؛ کلاس هایی مانند آموزش تجوید، حفظ و.

که در آن ایام هم معمولاً در خود حرم (شبستان نجمه خاتون) برگزار می شد و همین نکته که محل برگزاری کلاس ها در حرم بود برای من توفیق بسیار خوب و عالی بود.

وی با اشاره به اینکه نحوه آشنایی و ارتباط بیشتر بنده با صحیفه سجادیه به یک هدیه گرفتن بر می گردد، گفت: در ابتدای جشن دانشجویی کتاب صحیفه سجادیه را به دانشجویان هدیه دادند که اولین قدم برای نزدیک شدن به این کتاب و مفاهیم آن برای من بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدیه ای که مسیر زندگی را تغییر داد

هدیه ای که مسیر زندگی را تغییر داد