مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 12:452023-01-31سياسي

برپایی نمایشگاه مجازی عکس «44 نمای انقلابی» توسط دانشگاه آزاد همدان


مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان از برپایی نمایشگاه مجازی عکس های انقلاب در همدان با عنوان «44 نمای انقلابی» خبر داد.

- برپایی نمایشگاه مجازی عکس 44 نمای انقلابی توسط دانشگاه آزاد همدان ایسنا/همدان مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان از برپایی نمایشگاه مجازی عکس های انقلاب در همدان با عنوان 44 نمای انقلابی خبر داد.

مهدی صفرزاده اظهار کرد: به مناسبت چهلمین چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نمایشگاه 44 نمای انقلابی به همت روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان و مرکز اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب در پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه به نشانی https://hamedan.

iau.

ir/fa برپا شد.

وی با اشاره به اینکه این مجموعه برای نخستین بار است که به رؤیت بازدیدکنندگان قرار گرفته است، بیان کرد: در این نمایشگاه 44 قطعه عکس برای نخستین بار از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 در همدان به مناسبت 44 سالگی انقلاب به نمایش گذاشته شده است.

صفرزاده مطرح کرد: در این مجموعه نمایشگاهی، تصاویری از حضور گسترده روحانیون، دانش آموزان، دانشجویان، بازاریان، بانوان و قشرهای مختلف جامعه در راهپیمایی ها و فعالیت های انقلابی سال های 57 و 58 به نمایش گذاشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه مجازی عکس «44 نمای انقلابی» توسط دانشگاه آزاد همدان

برپایی نمایشگاه مجازی عکس «44 نمای انقلابی» توسط دانشگاه آزاد همدان