مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 12:452023-01-31اقتصادي

افتتاح 27 میلیارد تومان از پروژه های شهرداری بیرجند طی دهه فجر


شهردار بیرجند از افتتاح سه پروژه شهرداری شامل بازارچه صنایع دستی، بهره برداری از سه اتوبوس و شروع ساخت پارکینگ طبقاتی به ارزش بیش از 27 میلیارد و 700 میلیون تومان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی بهترین صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال سه پروژه شهرداری بیرجند به بهره برداری می رسد، گفت: یکی از این پروژه های افتتاح بازارچه صنایع دستی در ضلع شمالی فرهنگسرای بیرجند است.

به گفته وی این بازارچه با زیربنای 410 مترمربع، شامل 24 غرفه است که برای ساخت آن یک و نیم میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

بهترین با بیان اینکه کاربری این بازارچه برگزاری نمایشگاه در مناسبت های مختلف است، افزود: غرفه های این بازارچه در مدت دو تا سه ماه گذشته ایجاد شده که امروز سه شنبه با حضور معاون وزیر کشور افتتاح می شود.

وی ادامه داد: این طرح برای برگزاری نمایشگاه در اختیار همه سازمان ها، دستگاه های اجرایی و مردم به ویژه زنان سرپرست خانوار برای فروش هنرهای سنتی و صنایع دستی قرار می گیرد.

شهردار بیرجند اظهار کرد: رسانه ها باید کمک کنند تا تقاضای مردم از ایجاد نمایشگاه، غرفه، موکب ها و … از میدان ابوذر به این بازارچه منتقل شود تا کمتر شاهد مشکلات ترافیکی در میدان ابوذر بخصوص در ایام خاص و مناسبت ها باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 27 میلیارد تومان از پروژه های شهرداری بیرجند طی دهه فجر

افتتاح 27 میلیارد تومان از پروژه های شهرداری بیرجند طی دهه فجر