مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 12:252023-01-31سياسي

برکناری سرپرست دبیرکلی کمیته ملی پارالمپیک با یک حکم!


بعد از گذشت حدود دو ماه از برگزاری انتخابات کمیته ملی پارالمپیک، سرپرست دبیری این کمیته از مسئولیتش کنار رفته در حالیکه جایگزینی برای وی تعیین نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد تابع که در دو سال پایانی ریاست محمود خسروی وفا در کمیته ملی پارالمپیک، به عنوان دبیرکلِ وی فعالیت داشت (مردادماه سال 99) طی حدود دو ماه گذشته هم سرپرستی این مسئولیت را عهده دار بود.

در واقع در روز برگزاری مجمع انتخاباتی اخیر (22 آذرماه 1401) با اعلام غفور کارگری که رییس منتخب این مجمع بود، مقرر شد محمد تابع سرپرست دبیرکل شد.

دبیرکل مهمترین مسئولیت اجرایی در هر ساختاری به حساب می آید با این حال طی این مدت نه تنها برای وی یا گزینه دیگری، حکم قطعی دبیرکلی کمیته ملی پارالمپیک صادر نشد بلکه به واسطه برخی تصمیمیمات، این مسئولیت دچار بلاتکلیفی بیشتری هم شده است.

طی روزهای اخیر ریاست کمیته ملی پارالمپیک طی حکمی، تابع را به عنوان مشاور منصوب کرده و اینگونه پایان فعالیت او به عنوان سرپرست دبیرکلی را اعلام کرده است.

این در حالی است که هیچ یک از اعضای هیات اجرایی در جریان این تصمیم قرار ندارند.

برای رییس کمیته ملی پارالمپیک این حق به جاست که تصمیم به تغییر و جابه جایی گزینه های انتصابی داشته باشد اما مسلم است که در مورد دبیرکل، موضوع باید از مسیر هیات اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برکناری سرپرست دبیرکلی کمیته ملی پارالمپیک با یک حکم!

برکناری سرپرست دبیرکلی کمیته ملی پارالمپیک با یک حکم!