مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 12:202023-01-31سياسي

پایان نامه های حوزه آب و محیط زیست حمایت می شود


معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان اعلام کرد حمایت از پایان نامه ها و طرح های پژوهشی دانشگاه ها در حوزه آب، اقلیم و محیط زیست از ابتدای اسفندماه سال 1401 آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، محمد همت سرپرست ستاد آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با اشاره به مسائل و چالش های مختلف کشور در این عرصه، بیان کرد: بهترین نوع سرمایه گذاری، هزینه کردن بخشی از منابع برای پژوهش های نظام‎ مند و توسعه فناورهای مورد نیاز کشور در حوزه آب و اقلیم است.

وی افزود: با توجه به ضرورت جهت دهی به پایان نامه های دانشجویی و استفاده از ظرفیت دانشجویان و اساتید توانمند دانشگاه ها برای حل نیازهای کشور، از پایان نامه های مرتبط با نیازهای تدوین شده ستاد حمایت ویژه می کنیم.

سرپرست ستاد آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری ادامه داد: علاقه مندان می توانند از اول اسفندماه، سرفصل موضوعات مورد نیاز و چالش های موجود را که به صورت ماهیانه به روز می شود را مطالعه کرده و در صورت تمایل در بخش ارسال کاربرگ پیشنهادی، موضوع پایان نامه ها و یا پروپوزال آنرا به ستاد ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان نامه های حوزه آب و محیط زیست حمایت می شود

پایان نامه های حوزه آب و محیط زیست حمایت می شود