مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 12:202023-01-31اجتماعي

350 کارتن خواب از شهر اصفهان جمع آوری شدند


مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از جمع آوری 350 کارتن خواب و معتاد متجاهر طی یک ماه گذشته از سطح شهر اصفهان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله ابوطالبی ظهر سه شنبه در نشست خبری به مسئله کارتن خواب ها، معتادان متجاهر و متکدیان بعنوان یک معضل مهم شهری اشاره کرد و اظهار داشت: برغم اینکه جمع آوری این افراد وظیفه ذاتی شهرداری نیست اما در این زمینه همکاری می کنیم و در پی جلساتی که با فرمانداری اصفهان برگزار شده در یک ماه اخیر طرح جمع آوری معتادان متجاهر و متکدیان در این کلانشهر اجرا شد.

وی ادامه داد: با توجه به فصل سرما و اینکه این افراد شب ها در مکان های بی دفاع مانند زیر پل ها بیتوته می کردند و روزانه سرقت های خردی اتفاق می افتاد که بتوانند مواد و خوراک خود را تأمین کنند شهرداری اصفهان برای کمک و جمع آوری این افراد اعلام آمادگی کرد.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه برای جمع آوری و انتقال کارتن خواب ها به کمپ استقلال لازم بود که موانع قانونی برطرف شود، ابراز داشت: در یک ماه گذشته 350 کارتن خواب که به طور عمده معتاد متجاهر بودند، از مناطق مختلف شهر جمع آوری و به کمپ منتقل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

350 کارتن خواب از شهر اصفهان جمع آوری شدند

350 کارتن خواب از شهر اصفهان جمع آوری شدند