مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 12:152023-01-31سياسي

پویایی رسانه نیازمند زیرساخت تئوریک است


مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس، تاکید کرد که امروز رسانه خوشه چین میوه درختی است که دیگران کاشته اند، پویایی رسانه را نیازمند داشتن زیرساخت تئوریک مبتنی بر فلسفه و حاکمیت نظام اسلامی دانست.

- احمد پهلوانیان سه شنبه 11 بهمن در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر در فارس به حوادث اخیر و عملکرد رسانه ها اشاره و بیان کرد: پیروزی انقلاب، آغاز شکل گیری موقعیتی از حاکمیت سیاسی بود که پیش از این در نظام های سیاسی جهان سابقه نداشت و ریشه در مبانی معرفتی داشت.

او با بیان اینکه نظریه ولایت فقیه به مثابه یک سر برای این نظام سیاسی بود که باید اندام های سیاسی آن شکل می گرفت، افزود: به عنوان مثال باید نظریه در اقتصاد اسلامی، نظریه در سیاست اسلامی، نظریه حوزه مباحث فرهنگی و اجتماعی، نظریه در حوزه هنر و رسانه اسلامی و.

شکل می گرفت اما همانگونه که در حوزه اقتصاد تئوری خاصی نداریم، در حوزه سیاست داخلی و خارجی و فقه و قضا هم شاید چنین وضعیتی داریم.

مدیرکل صدا و سیمای فارس با بیان اینکه هنوز در حوزه فسلفه هنر اسلامی یک کتاب و مقاله نداریم، گفت: اهل اندیشه در حوزه های علمیه و دانشگاه مبانی را استخراج نکرده اند و با پیامدهایی مانند سلبریتی محوری مواجه شده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویایی رسانه نیازمند زیرساخت تئوریک است

پویایی رسانه نیازمند زیرساخت تئوریک است