مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 11:502023-01-31سياسي

محبی نجم آبادی: مصوبه مولد سازی دارایی های دولت شفاف اجرا شود


یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ایراز امیدواری کرد که مصوبه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا در خصوص اجرای مولدسازی، شفاف اجرایی شده و واگذاری هم شفاف باشد.

- یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ایراز امیدواری کرد که مصوبه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا در خصوص اجرای مولدسازی، شفاف اجرایی شده و واگذاری هم شفاف باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهروز محبی نجم آبادی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس و در جریان بررسی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد بررسی عملکرد مهمترین احکام تبصره ها و ردیف های مرتبط با درآمدهای عملیاتی(با محوریت درآمدهای مالیاتی) و واگذاری دارایی های سرمایه ای در قانون بودجه سال 1401 کل کشور گفت: در بودجه 1401، 54 درصد از منابع بودجه عمومی از محل درآمدهای مالیاتی دولت است.

وی با بیان اینکه مالیات منابع پایدار است، افزود: هر چه اتکا به مالیات باشد تحقق منابع و آرزوی صفر شدن کسری بودجه و کسری تراز، عملیاتی می شود؛ مالیات بر واحدهای مسکونی، باغ ویلاها و خودروهای شخصی گران قیمت و واحدهای مسکونی خالی از سکنه کمترین عملکرد را دارد که ناشی از عدم اهتمام یا عملیاتی نبودن اجرای قانون است که باید گزارش دقیقی در این زمینه تهیه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محبی نجم آبادی: مصوبه مولد سازی دارایی های دولت شفاف اجرا شود

محبی نجم آبادی: مصوبه مولد سازی دارایی های دولت شفاف اجرا شود