مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 11:302023-01-31سياسي

دشمن می خواهد مردم را از دستاوردهای انقلاب ناامید کند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: دشمن می خواهد با کمرنگ نشان دادن پیشرفت های کشور، مردم را از دستاوردهای انقلاب ناامید کند.

- آیت الله مصطفی علما، امروز(یازدهم بهمن)در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه فجر، در نشست با فرماندهان نظامی و انتظامی استان گفت: فلسفه بعثت پیامبران الهی این بود که بشر را از ظلمات خارج کرده و وارد نور کنند و امام (راحل) هم بر همین مبنا حرکت کرد و انقلاب را به پیروزی رساند و مردم ما را با اصل اسلام آشنا نمود.

وی با اشاره به اهمیت متکی به خدا بودن، عنوان کرد: باید بدانیم امام راحل در ابتدای انقلاب کسی را نداشت و تنها بود، اما چون انگیزه بالای اسلامی و الهی داشت موفق شد انقلاب اسلامی را در عرصه ایران مدیریت کند و حکومت جدیدی را در لوای دستورات الهی پیاده کند.

آیت الله علماء با بیان اینکه امام راحل اسلام را از انزوا خارج کرد و به آن هویتی نو بخشید، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران باعث تجدید حیات سیاسی و معنوی اسلام شد و مردم را با عظمت اسلام آشنا کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به اقتدار فعلی کشور و ضرورت تبیین آن اظهار کرد: در گذشته مقدرات کشور ما دست آمریکایی ها بود و مسئولان کشور اراده ای از خود نداشتند، اما اکنون ما قدرتمان متکی به اراده ملت اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن می خواهد مردم را از دستاوردهای انقلاب ناامید کند

دشمن می خواهد مردم را از دستاوردهای انقلاب ناامید کند