مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 11:202023-01-31سياسي

ارزش گذاری خدمات بوم سازگان در 30 درصد مساحت کل کشور


سرپرست معاونت آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست از ارزش گذاری خدمات بوم سازگان در 30 درصد مساحت کل کشور و پنج استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نورالله مرادی در اولین همایش ملی جایگاه ارزش خدمات بوم سازگان در نظام برنامه ریزی کشور که امروز در سالن همایش های بین المللی شهدای محیط زیست سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، اظهارکرد: یکی از کارهای مهمی که مبتنی بر اسناد بالادستی ازجمله سیاست های ابلاغی رهبری در حوزه محیط زیست، سند آمایش سرزمین، بیانیه گام دوم انقلاب و سند توسعه باید انجام می شد، ارزش گذاری اقتصادی محیط زیست بود.

وی افزود: طراحی این برنامه از مدت ها قبل در سازمان حفاظت محیط زیست شروع شده و مدیریت قبلی نیز کارهایی را در این خصوص انجام داده بود.

شناخت سرزمین و تحلیل وضعیت، تهیه نقشه، ارزش گذاری خدمات اکوسیستم و مدل سازی خدمات اکوسیستم از اهداف اصلی این طرح بوده است.

اهداف فرعی این طرح نیز شامل جمع آوری اطلاعات پایه، مدل سازی خدمات اکوسیستم، نگهداشت خاک، ذخیره کربن، تولید آب، خدمات زیبایی شناختی و.

می شود.

مرادی در ادامه اظهار کرد: این برنامه ها در پنج استان کردستان، لرستان، کرمان، خراسان جنوبی و قزوین شروع شده است که شامل 30 درصد مساحت کشور می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش گذاری خدمات بوم سازگان در 30 درصد مساحت کل کشور

ارزش گذاری خدمات بوم سازگان در 30 درصد مساحت کل کشور