مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 11:202023-01-31بين الملل

رژیم صهیونیستی از ترس پاسخ ایران، سطح آماده باش خود را افزایش داد


رسانه های رژیم صهیونیستی از افزایش سطح آماده باش این رژیم از ترس انتقام ایران پس از حمله ناموفق اخیر در اصفهان خبر می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پس از آنکه رسانه ها از وجود نشانه های اولیه دخالت رژیم صهیونیستی در تهاجم ناموفق شامگاه هشتم بهمن با استفاده از ریزپرنده به یکی از مجتمع های کارگاهی وزارت دفاع ایران در اصفهان خبر دادند، به نظر می رسد که این رژیم از بیم پاسخ ایران به این تجاوز آشکار، سطح آماده باش خود را بالا برده است.

حمله ناموفق در اصفهان   وزارت دفاع و پیشتبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، صبح روز یکشنبه گذشته، به دنبال انفجار در یکی از مجتمع های کارگاهی این وزارتخانه در اصفهان اعلام کرد: شامگاه هشتم بهمن 1401 حوالی ساعت 23:30 حمله ناموفق با استفاده از ریزپرنده به یکی از مجتمع های کارگاهی وزارت دفاع صورت گرفت و خوشبختانه با پیش بینی ها و تمهیدات پدافندی صورت گرفته یکی از آن ها مورد اصابت پدافند هوایی مجتمع و دو فروند دیگر آن ها در تله های پدافندی گرفتار و منفجر شدند .

در ادامه این بیانیه آمد که خوشبختانه این تهاجم ناموفق تلفات جانی نداشته و آسیب جزیی به سقف کارگاه وارد کرده که به فضل الهی خللی در تجهیزات و ماموریت های مجموعه ایجاد نکرده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی از ترس پاسخ ایران، سطح آماده باش خود را افزایش داد

رژیم صهیونیستی از ترس پاسخ ایران، سطح آماده باش خود را افزایش داد