مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 11:012023-01-31اقتصادي

استخدامی جدید اعلام شد/ 3420 نفر در وزارت نفت جذب می شوند


مدیرکل آموزش، برنامه ریزی نیروی انسانی و تحول اداری وزارت نفت از جذب 3420 نفر در وزارت نفت خبر داد.

- مدیر کل آموزش، برنامه ریزی نیروی انسانی و تحول اداری وزارت نفت گفت: مجوز استخدام سه هزار و 420 نفر (فقط برای مشاغل اصلی تخصصی و بخشی از نیازهای پشتیبانی تخصصی) از طریق فراخوان عمومی و برگزاری آزمون استخدامی دریافت شده است.

طبق اعلام وزارت نفت، برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت از زمان استقرار دولت سیزدهم، یکی از اولویت های اصلی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی این وزارتخانه بوده و همه مقدمات لازم برای برگزاری بدون نقص این آزمون انجام شده است.

در این زمینه، علی ستوده مدیرکل آموزش، برنامه ریزی نیروی انسانی و تحول اداری وزارت نفت ضمن تشریح اقدام های انجام شده برای برگزاری آزمون استخدامی این وزارتخانه، افزود: یکی از سیاست های معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت در دولت سیزدهم برای سال های آینده، با توجه به افزایش تعداد بازنشستگان و جذب نشدن نیروی انسانی در 10 سال گذشته، تأمین نیروی انسانی از طریق فراخوان عمومی و آزمون استخدامی است.

وی گفت: بر همین اساس اداره کل آموزش، برنامه ریزی نیروی انسانی و تحول اداری از اواخر پارسال در مکاتبه ای با مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت های اصلی، درخواست کرد تا این شرکت ها نیازها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدامی جدید اعلام شد/ 3420 نفر در وزارت نفت جذب می شوند

استخدامی جدید اعلام شد/ 3420 نفر در وزارت نفت جذب می شوند