مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 11:002023-01-31اقتصادي

خانه دار شدن با فروش متری مسکن خیر؛ حفظ سرمایه آری


خانه دار شدن همیشه یکی از دغدغه های مردم بوده است، دولت هم در این مدت تمام تلاش خود را برای رفع کمبود مسکن انجام داده است اما متاسفانه نتوانسته این مشکل را تا کنون برطرف سازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دولت برای تأمین مسکن جوانان و مردم از طرح هایی همچون مسکن مهر، نهضت ملی مسکن و وام های متفاوت برای خرید خانه رونمایی کرد و این طرح ها به خانه دار شدن مردم کمکی نکرد با توجه به اینکه برای به نتیجه رسیدن این طرح ها نیاز به سرمایه گذار است.

یکی از طرح هایی که یکبار در دهه 70 اجرایی شد اما بعد از مدتی مسکوت شد و اکنون دوباره در دستور کار قرار گرفته است هم فروش متری خانه است، این طرح با مخالفان و موافقان زیادی رو به رو است.

موفقان این طرح معتقد هستند که این طرح راهی برای سرمایه گذاری مردم است و حتی شاید این طرح بتواند ارزش پول ملی مردم را حفظ کند اما قطعاً نمی تواند مردم را خانه دار کند.

در این میان مخالفان بر این باورند که این متغیر باعث می شود که بازار مسکن را دچار نوسان کند و قیمت خانه دچار تحول شود بسیاری از شرکت های ساختمانی معتقد هستند اگرچه با طرح خرید متری مسکن کسی نمی تواند خانه دار شود، اما می تواند با این طرح دارایی خود را پس انداز و مانع اثرگذاری تورم بر این مساله شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه دار شدن با فروش متری مسکن خیر؛ حفظ سرمایه آری

خانه دار شدن با فروش متری مسکن خیر؛ حفظ سرمایه آری