مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 10:552023-01-31ورزشي

بهره برداری از 124 طرح در شهرستان آران و بیدگل


هم زمان با جشن های پیروزی انقلاب اسلامی 124 طرح با اعتبار دو هزار میلیارد ریال در مناطق مختلف این شهرستان به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/اصفهان فرماندار آران بیدگل گفت: هم زمان با جشن های پیروزی انقلاب اسلامی 124 طرح با اعتبار دو هزار میلیارد ریال در مناطق مختلف این شهرستان به بهره برداری می رسد.

علی اکبر رضایی، شامگاه(دوشنبه، 10 بهمن) در نشست برنامه های عمرانی دهه فجر، اظهار کرد: در طرح ملی مسکن، یک هزار قطعه زمین به خانواده های ساکن در شهرهای آران بیدگل، سفید شهر و نوش آباد جهت ساخت مسکن واگذار می شود.

وی افزود: بهره برداری از شهرک صنعتی ابوزیدآباد از جمله برنامه های دهه فجر است که با شرایط معافیت مالیاتی، تخصیص اعتبارات مناطق محروم و حمایت شرکت شهرک های صنعتی می ‎تواند باعث رشد اقتصادی و اشتغال زایی در این منطقه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار آران بیدگل تصریح کرد: برگزاری اولین جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج با وجود چهار هزار ورزشکار، برپایی دو نمایشگاه عرضه مستقیم کالا، رژه موتوری بسیجیان و ورزشکاران، از جمله برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی تأکید کرد: برپایی نمایشگاه عکس، کتاب و دستاوردهای دولت، گلباران گلزار شهدا، برپایی یادواره شهدا، همایش پهلوانی، جشن دوقلوها، همایش بانوان زینبی، همایش فعالان فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 124 طرح در شهرستان آران و بیدگل

بهره برداری از 124 طرح در شهرستان آران و بیدگل