مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 10:502023-01-31دانش

«ChatGPT» یک مولد بیهوده است!


یکی از اساتید دانشگاه «پرینستون» گفت که صنایع نباید نگران پیشرفت «ChatGPT» باشند زیرا این ربات فقط یک مولد بیهوده است و نمی تواند جایگزین آنها شود.

- یکی از اساتید دانشگاه پرینستون گفت که صنایع نباید نگران پیشرفت ChatGPT باشند زیرا این ربات فقط یک مولد بیهوده است و نمی تواند جایگزین آنها شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از بیزینس اینسایدر، یک استاد دانشگاه پرینستون (Princeton University) که در مورد تاثیر هوش مصنوعی تحقیق می کند، معتقد است که ربات محبوب ChatGPT شرکت اوپن ای آی (OpenAI) نمی تواند یک ناقوس مرگ برای صنایع باشد.

آرویند نارایانان (Arvind Narayanan) گفت: اگرچه چنین فناوری هایی اکنون بیش از همیشه در دسترس هستند و می توانند اطلاعات حجیم را بلافاصله ارائه دهند و حتی آثار خلاقانه را تولید کنند اما برای دستیابی به اطلاعات دقیق نمی توان به آنها اعتماد کرد.

وی افزود: این ربات تلاش می کند تا متقاعدکننده باشد و هیچ راهی برای اطمینان یافتن از صحت یا عدم صحت اظهاراتی که بیان می کند ندارد.

کارشناسانی که هوش مصنوعی را مطالعه می کنند، می گویند محصولاتی مانند ChatGPT که بخشی از فناوری های مدل زبانی بزرگ (LLM) هستند و می توانند به دستورات انسان پاسخ دهند و خروجی خلاقانه تولید کنند، به جای ترکیب کردن ایده ها مانند مغز انسان، صرفا با پیش بینی در مورد آنچه باید گفت کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ChatGPT» یک مولد بیهوده است!

«ChatGPT» یک مولد بیهوده است!