مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 10:352023-01-31حوادث

خیرین و گروه های جهادی مردم زلزله زده خوی را تنها نگذاشته اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حمید محبوبی سرپرست جمعیت هلال احمر در خصوص کمک رسانی به مناطق زلزله زده خوی اظهار کرد: مؤسسات خیریه و داوطلبان زلزله زدگان خوی را تنها نگذاشتند و با اهدای کمک های نقدی و غیرنقدی به جمعیت هلال احمر، - سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از کمک رسانی خیرین به زلزله زدگان خوی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حمید محبوبی سرپرست جمعیت هلال احمر در خصوص کمک رسانی به مناطق زلزله زده خوی اظهار کرد: مؤسسات خیریه و داوطلبان زلزله زدگان خوی را تنها نگذاشتند و با اهدای کمک های نقدی و غیرنقدی به جمعیت هلال احمر، مرهم دل آن ها شدند.

وی ادامه داد: دو هزار و 400 دستگاه دستگاه چادر از طریق 6 دستگاه خودروی سنگین تریلی به همراه 6 دستگاه تریلی مواد غذایی هم به همت خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر برای کمک به زلزله زدگان تهیه و اهدا شد.

محبوبی گفت: با وقوع زلزله در خوی و مناطق اطراف آن، همه از جمله خیرین و داوطلبان پای کار آمدند و به زلزله زدگان دلگرمی دادند.

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی تصریح کرد: در راستای این اهداف خیرخواهانه، 1000 بسته نان خشک توسط مؤسسه خیریه بوتراب تهیه و به اردوگاه شهرک ولیعصر تحویل داده شد، همچنین 60 دستگاه والور و 30 تخته پتو نیز توسط گروه جهادی تهیه و تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین و گروه های جهادی مردم زلزله زده خوی را تنها نگذاشته اند

خیرین و گروه های جهادی مردم زلزله زده خوی را تنها نگذاشته اند