مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 10:252023-01-31اقتصادي

سرانه فضای ورزشی آذربایجان غربی 76سانتی متر مربع است


مدیر کل ورزش وجوانان آذربایجان غربی گفت: سرانه فضای ورزشی استان در سال جاری 76سانتی متر مربع است.

- سجاد بیرامی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه متوسط سرانه فضای ورزشی کشور 75سانتیمتر مربع است، خاطرنشان کرد: سرانه فضای ورزشی استان در سال گذشته 66سانتیمتر مربع بوده که با افزایش این سرانه به 75 سانتیمتر مربع، شاهد رشد 12درصدی در سرانه ورزشی استان هستیم.

وی گفت: در حال حاضر 1537 مکان ورزشی فعال در استان داریم که از این تعداد 450 مکان ورزشی در اختیار اداره کل ورز ش و جوانان استان ، 714مکان نیز در اختیار بخش خصوصی و مابقی در اختیار سایر دستگاه های اداری هستند.

بیرامی با اشاره به اینکه کل مساحت اماکن ورزشی استان 2میلیون و 500هزار متر مربع است، تصریح کرد: یک میلیون و 600هزار مترمربع از این امکان ورزشی متعلق به اداره کل ورزش و جوانان استان است.

بیرامی با تاکید به اینکه 98 پروژه فعال ورزشی ملی و استانی در استان داریم، یاد آور شد: رتبه آذربایجان غربی در میزان فضاهای ورزشی در سال های اخیر 25 کشوری بود که اکنون در جایگاه هشتم قرار داریم و با افتتاح های که درسال جاری خواهیم داشت این جایگاه ارتقا خواهد یافت.

مدیر کل ورزش وجوانان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در بخش خصوصی ظرفیت های بسیار خوبی برای افزایش فضای ورزشی شکل گرفته، اظهار کرد: ارومیه با 4


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه فضای ورزشی آذربایجان غربی 76سانتی متر مربع است

سرانه فضای ورزشی آذربایجان غربی 76سانتی متر مربع است