مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 10:202023-01-31اقتصادي

بهره برداری از 11 بنای تاریخی به مزایده گذاشته می شود


صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دست بافت و احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی، بهره برداری 11 بنای تاریخی را به منظور جذب سرمایه گذار به مزایده می گذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دست بافت و احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی، این مجموعه بناها شامل خانه سرهنگ ایرج از استان تهران، خانه اوشیدری، باغ هرندی، ارگ راین، کارخانه حناسایی، عمارت موسی خان و خانه فخر راور از استان کرمان، کاروانسرای مهر و کاروانسرای زعفرانیه از استان خراسان رضوی، خانه ابراهیمی از استان سمنان و همچنین حمام سالار از استان زنجان است.

کاربری بناهای تاریخی مزایده بهمن ماه صندوق توسعه و احیا شامل، خانه سرهنگ ایرج فرهنگی، پذیرایی و هنری، خانه اوشیدری تجاری، پذیرایی و هنری، باغ هردی شامل گاوگرد و اتاق های جانبی و خانه قراچه داغی هم پذیرایی، اقامتی (بوم گردی) و فرهنگی در نظر گرفته شده است.

کاربری کارخانه حناسایی نیز فرهنگی و کارگاهی در نظر گرفته شده است، ارگ راین شامل عمارت حاکم نشین، چهار انبار و زمین پشت انبار مشمول کاربری علمی، پژوهشی، پذیرایی و اقامتی است و عمارت موسی خانی و کاروانسرای مهر نیز شامل کاربری فرهنگی، هنری و پذیرایی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 11 بنای تاریخی به مزایده گذاشته می شود

بهره برداری از 11 بنای تاریخی به مزایده گذاشته می شود