مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 10:152023-01-31سياسي

بررسی راهکارهای مدیریت انتقال تکنولوژی در حوزه فناوری نمک زدایی در کشور


راهکارهای مدیریت انتقال تکنولوژی در حوزه فناوری نمک زدایی در کشور در نشستی با معاون پژوهش و فناوری صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور مطرح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از  روابط عمومی جهاددانشگاهی صنعتی شریف، راهکارهای مدیریت انتقال تکنولوژی در حوزه فناوری نمک زدایی در کشور در نشستی با معاون پژوهش و فناوری صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور مطرح شد.

در این نشست که با حضور علی جعفریان دهکردی معاون پژوهش و فناوری صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور و  محسن مردانی رییس سازمان،  فاطمه حافظی، علی مهدی زاده و محمدصادق حاجی تاروردی از مدیران سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف برگزار شد، موضوع مدیریت انتقال تکنولوژی در حوزه فناوری نمک زدایی در کشور، روش های توسعه فناوری های فعلی و آینده نگری درخصوص فناوری های نوظهور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست با اشاره به ماده 36 قانون برنامه ششم توسعه و ماموریت جهاددانشگاهی در مدیریت انتقال تکنولوژی آب شیرین کن ها در کشور، بر لزوم ایجاد بستر مناسب توسط جهاددانشگاهی صنعتی شریف در راستای تشکیل زیست بوم فناوری نمک زدایی متشکل از نخبگان، شرکت ها و صاحب نظران این حوزه تاکید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی راهکارهای مدیریت انتقال تکنولوژی در حوزه فناوری نمک زدایی در کشور

بررسی راهکارهای مدیریت انتقال تکنولوژی در حوزه فناوری نمک زدایی در کشور