مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 10:102023-01-31سياسي

این امام محله مردم را پای کار حل مسائل خودشان آورده است+عکس


حجت الاسلام زمانی ظرفیت های مردمی را با شکل گیری گروه های جهادی پای کار حل مسائل مردم در حوزه های مختلف آورده است.

50 برادر و 27 خواهر در دو گروه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، حجت الاسلام رحمت زمانی امام محله تلاش گر در استان مازندران و مسئول گروه جهادی شهید بقایی، شهرستان زیرآب سوادکوه در مسجد امامزاده عبدالحق است که توانسته در بسیاری از برنامه های اجتماعی و فرهنگی، مردم و به خصوص نسل جوان را پای کار بیاورد و در قالب گروه های جهادی به خدمت بپردازد.

او از سال 82 تبلیغ و طلبگی را آغاز کرده از سال 92 در سطح شهرستان در قالب طرح هجرت به خدمت پرداخته و سه سالی است در این مسجد همه تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند در برنامه های فرهنگی و اجتماعی و محرومیت زدایی از ظرفیت خیرین و مردم به خوبی بهره بگیرد.

زنان و مردان در گروه های جهادی پای کار هستند اهالی محله اعتماد خوبی به طرح ها و برنامه های او دارند؛ به خصوص اینکه در این مدت، بسیاری از برنامه ها دارای پیوست اجتماعی و محرومیت زدایی بوده و مردم آثار و برکات آن را به خوبی احساس کرده اند.

او می گوید: گروه جهادی شهید بقایی را راه اندازی کردم که بیش از 50 نفر از برادران به طور مستقیم در آن، در بسیاری از طرح های عمرانی حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این امام محله مردم را پای کار حل مسائل خودشان آورده است+عکس

این امام محله مردم را پای کار حل مسائل خودشان آورده است+عکس