مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 10:102023-01-31سياسي

مراسم اختتامیه بیست و چهارمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس برگزار شد


آیین اختتامیه بیست و چهارمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت با سخنرانی حدادعادل و امیر نبی سهرابی با تقدیر از صاحبان 27 اثر ارسالی، شامگاه دهم بهمن به میزبانی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس در مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان فارس برگزار شد.

- در ابتدای این مراسم که برای چهارمین سال متوالی در شیراز برپا شد پس از تلاوت قرآن توسط محمد اسماعیلی فر و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، تیزر اختتامیه پخش شد و سپس پیام سرلشکر باقری قرائت گردید.

سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح کشور در این پیام که توسط سردار عباس بایرامی رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس قرائت شد ابتدا از دست اندرکاران این رویداد و پیشکسوتان ادبیات دفاع مقدس تشکر و قدردانی نمود و در ادامه بیان کرد: دفاع مقدس ما هشت سال حماسه عاشقی و عرفان، نماد و تجسم فرهنگ ایثار بود و به مدد این فرهنگ انسان سازتضمین سعادت بشریت و ترویج مفهوم شهادت و ایثار، تعمیق و گسترش چشم گیری یافت و تبدیل به گنجینه لایزالی شد که هرچه از آن می گذرد ظرفیت های تازه تری به آن افزوده شده و افق های تازه تری از آن جلوه گرمی شود.

شعر دفاع مقدس همچون رزمنده ای است که پا به پای رزمندگان در خط مقدم ایثار و شهادت حضوری پررنگ و تاثیرگذار داشته و کنگره های شعر دفاع مقدس از اولین رویدادهای بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم اختتامیه بیست و چهارمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس برگزار شد

مراسم اختتامیه بیست و چهارمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس برگزار شد