مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 10:052023-01-31اقتصادي

اختصاص ارز 28500 تومانی به سفر عتبات/ هزینه اعزام ها کاهش می یابد؟


دولت با اختصاص ارز 28500 تومانی به سفرهای زیارتی عتبات موافقت کرده است.

اما آیا با محقق شدن این مصوبه، هزینه سفر عتبات در اعزام های آینده کاهش پیدا می کند؟ - بین الحرمین تأیید خبر فارس و اختصاص ارز 28.

5 هزار تومانی به سفر عتبات خبرگزاری فارس نیز در مطالبی به لزوم ثبات نرخ ارز برای سفرهای زیارتی تأکید و به آسیب های نبود حمایت از سیستم زیارتی کشور اشاره کرد.

بر همین اساس، در جلسه اخیر هیأت دولت مقرر شد تا ارز با نرخ 28 هزار و 500 تومانی به سفرهای زیارتی عتبات اختصاص پیدا کند تا از این طریق هزینه سفرهای زیارتی نیز در برهه ای ثابت بوده و زائران بتوانند با هزینه مناسبی عازم سفر عتبات شوند.

این موضوع از سوی مسؤولان منعکس نشد تا اینکه سیدصادق حسینی، رییس سازمان حج و زیارت در مراسم تودیع و معارفه رووسای حج و زیارت استان یزد به موافقت دولت با اختصاص ارز 28 هزار و 500 تومانی به سفر عتبات اشاره کرد و گفت: ارز نیمایی 28 هزار و 500 تومانی در اختیار کارگزاران قرار می گیرد و همه تلاش سازمان حج و زیارت ایجاد زمینه برای کمک به زائران در بخش های مختلف با همکاری و پیگیری جدی در کشور است.

هزینه سفر عتبات کاهش می یابد؟ در صورتی که به دفاتر زیارتی مجری اعزام زائران به عتبات ارز 28 هزار و 500 تومانی اختصاص پیدا کند، هزینه سفر عتبات نیز کاهش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص ارز 28500 تومانی به سفر عتبات/ هزینه اعزام ها کاهش می یابد؟

اختصاص ارز 28500 تومانی به سفر عتبات/ هزینه اعزام ها کاهش می یابد؟