مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 10:002023-01-31سياسي

نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب برگزار شود/چمران: کمیسیون فرهنگی به میدان بیاید


از دست اندرکاران نمایشگاه کتاب می خواهیم که مسئله برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب را بررسی کنند، وقتی نمایشگاه صنعت نفت در شهر آفتاب برگزار می شود حتما می توان نمایشگاه کتاب را نیز برگزار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس،  مهدی عباسی  عضو شورای شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور گفت:  نمایشگاه موتورسیکلت با موفقیت در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار شد و در روز آخر 200 هزار نفر بازدید کننده به این نمایشگاه مراجعه کردند.

وی ادامه داد: نمایشگاه موتورسیکلت جزو نمایشگاه های پر مخاطب بود و همچنین شهر آفتاب تفاهم نامه ای را برای برگزاری نمایشگاه صنعت نفت منعقد کرده است که نیازهای نمایشگاه صنعت نفت با نمایشگاه کتاب برابری می کند.

عباسی گفت: از دست اندرکاران نمایشگاه کتاب می خواهیم که مسئله برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب را بررسی کنند، وقتی نمایشگاه صنعت نفت در شهر آفتاب برگزار می شود حتما می توان نمایشگاه کتاب را نیز برگزار کرد.

مهدی چمران رییس شورای شهر تهران در پاسخ به این تذکر گفت که  این پیام ما به وزارت ارشاد اینگونه منعکس نمی شود و لازم است که کمیسیون فرهنگی به میدان بیاید و با مسئولان وزارت ارشاد و نمایشگاه کتاب جلسه بگذارد و اگر لازم باشد نیز من ورود می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب برگزار شود/چمران: کمیسیون فرهنگی به میدان بیاید

نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب برگزار شود/چمران: کمیسیون فرهنگی به میدان بیاید